24 kwi 2015

Konkurs na Miłosny Filmik - Wyniki

Witamy wszystkich w tym jakże (tak myślimy) wspaniałym dniu!
Tutaj Natx i Skyfallgirl. (Natx)Tak, tak dawno mnie nie było. Wiem. Wybaczcie mi to. Postaram się jakoś reaktywować, ale nie wiem na ile to wypali. Może będę na razie robiła wolne zwiastuny, ponieważ ciężko mi z zamówieniami. Chyba, że ktoś daje konkrety. A mówiąc 'konkrety' mam na myśli konkretne gify, konkretne napisy i konkretną muzykę. Jeśli będą takowe osoby, to możliwe, że przyjmę takie zamówienie.
No, ale dzisiejsza notka nie o tym! Chodzi nam przecież o rozstrzygnięcie konkursu!
Tak. Właśnie. Więc...hm... wybaczcie straciłam wątek. 
A tak. 
Ze swoimi pracami zgłosiło się 5 uczestników, a raczej uczestniczki.
Są to:
Antonina xdd z bloga Vampire and Millionaire
Ice Queen z bloga Life Without You Is A Nothing
Kaya Stylison z bloga Feel - Harry Styles
Avadka z bloga http://wspomnienia-smierciozercy.blogspot.com/
JuLiett HS

Dziękujemy wam bardzo za nadesłane prace! Ogromnie się cieszymy, że ktoś wyjawił chęci do zabawienia się w robienie zwiastunów. Wasze filmiki mocno cieszyły nasze oczy i ciężko było nam podjąć decyzję, ale cóż... musiałyśmy coś zrobić. W komisji zasiadły 2 dziewczyny, czyli jak pewnie się zdążyliście skapnąć - Natx oraz Skyfallgirl.

Wspominając - nagrodą w konkursie jest reklama bloga lub szablon wykonany przez Natx z bloga lost souls graphics. Wyróżnienie otrzyma możliwość (bo nie będziemy zmuszać) zamówienia recenzji bloga na Recenzowisku :)

(Werble poproszę!)
A więc.... tam tara ram!

1 miejsce - Ice Queen:

2 miejsce - Antonina xdd:

3 miejsce - Kaya Stylison:

Wyróżnienie: Avadka


Juliett HS dziękujemy za wzięcie udziału, słońce!




A teraz kilka słów dla każdej z dziewczyn:
Ice Queen
Natx - Twój zwiastun był naprawdę bardzo dobry. Tematyka spełniona, para wybrana. Muzyka ciekawie dobrana. Mi się bardzo podobało, ale jedyne, do czego się przyczepię, to rozdzielczość i jakość niektórych gifów. Oczywiście nikt nie jest idealny w dobieraniu ich, ale radą moją na przyszłość jest to, abyś dobierała gify o raczej dużej rozdzielczości albo nie mniejszej niż rozmiar filmiku, ponieważ nie zbyt estetycznie to wygląda, no a przy okazji można zwrócić uwagę na jakość;) To tylko tyle 'złego' z mojej strony. Gratuluję ci! Mam nadzieję, że będziesz się dalej rozwijać w tym kierunku, bo jesteś na naprawdę dobrej drodze! Wiele osób może ci pozazdrościć takiego startu ;)
Skyfallgirl - Moje uwagi są podobne do Natx :)

Antonina xdd
Natx - Wszystko tutaj jest również dobre. Tematyka zgadza się jak najbardziej i wybranie pary również. Nie dopatrzyłam się błędów w napisach, gify też są całkiem okey, ale tak jak wyżej wspomniałam, trzeba uważnie dobierać gify, by miały dobrą rozdzielczość i jakość. Ale ogółem jest naprawdę bardzo dobrze. Myślę, że jesteś oczywiście jedną z kolejnych, młodych zwiastuniarek, gdyż filmik został wykonany z głową, co oznacza twój wkład pracy w niego. Gratuluję ci. Życzę powodzenia w rozwijaniu swoich umiejętności :)
Skyfallgirl - Mam nadzieję, że popracujesz nad swoim talentem i zobaczymy cię w naszej załodze.
Osobiście polecam inny program do robienia zwiastunów, ale przecież są to początki, więc to zrozumiałe :)

Kaya Stylison
Natx - Tematyka w tym przypadku również została spełniona. Wszystko było by rewelacyjnie, gdyby nie para. Jak pisałaś, nic ci nie pasowało, a zrobiłaś zwiastun do swojego opowiadania. Praca jest urocza!  No, ale chyba rozumiesz, że nie mogłyśmy cię posadzić wyżej ze względu na kryteria konkursu. Przykro nam z tego powodu i mam nadzieję, że nie masz do nas żalu. Zwiastun jest ciekawy. Jak już mówiłam wcześniej - dobieranie gifów w dobrej jakości i rozdzielczości. Nie ma sensu, bym pisała to samo, ponieważ myślę, że wiesz o co chodzi ;) Mam również nadzieję, że nie zniechęcisz się do robienia filmików i będziesz próbować dalej. Bo jedyne, co nie pasowało, to para. Wszystko inne było dopięte na ostatni guzik. Trzymaj tak dalej!
Skyfallgirl - Rozwijaj swoje możliwości jak tylko możesz. Podoba mi się twój zwiastun :) Powodzenia.

Avadka
Natx - Bardzo ciekawa treść. Wykonanie również jest interesujące. Jednak popracowałabym w tym przypadku nad napisami. Kolor nie koniecznie pasował i efekt, lecz myślę, że to można u ciebie szybko wypracować, gdyż po wkładzie w zwiastun, widzę, iż jesteś osobą pracowitą (mam nadzieję, że nie tylko mi się tak wydaje :P). Ogółem połączenie gifów jest bardzo dobre, ale tak jak już wspominałam dziewczyną wyżej - przede wszystkim jakość i rozdzielczość gifów. Jeśli jeden jest duży, to się do pasuje, ale jeżeli trafi się mały, to program go rozciąga i wygląda nie zbyt ładnie. Życzę powodzenia w dalszym tworzeniu!
Skyfallgirl - Nie mam nic więcej do dodania. Spodobał mi się twój zwiastun. Powodzenia! Nie przestawaj ćwiczyć i się rozwijać ;)

Ice Queen - jako zwyciężczyni otrzymasz szablon. Prosimy o zgłoszenie się na numer gg Natx - 47332416. Wszystko zostanie uzgodnione prywatnie :) A co do reklamy, to link do twojego bloga znajdzie się w bocznej kolumnie. Będzie tam widniał przez równo miesiąc!

Antonina xdd - Reklama bloga, czyli link do bloga będzie w prawej kolumnie równiusieńko miesiąc!

Kaya Stylison - Również reklama bloga. Link w prawej kolumnie przez miesiąc będzie u nas widniał. Dodatkowo Natx prosiłaby o skontaktowanie się na nr gg - 47332416

Avadka - możliwość (nie będziemy zmuszać) zamówienia recenzji bloga na Recenzowisku :)

Dziewczyny jeśli macie jakieś np. buttony, czy coś w tym stylu związane z opowiadaniem, to możecie nam wysłać na maila, na którego wysyłałyście prace. Wtedy zalinkowany obrazek pojawi się na naszej zwiastunowni. Jeśli nie macie - będzie sam link :)



Jeszcze raz dziękujemy za podesłane prace! Mamy nadzieję, że zwycięzcy się cieszą, a osoby, które nie przysłały prac, a wyjawiają chęć do robienia zwiastunów, zgłoszą się do kolejnego konkursu, który się pojawi. Nigdy się nie zniechęcajcie! Próbujcie ile wlezie, a na pewno się uda!

Pozdrawiamy serdecznie!
Cała załoga DT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by kass for dark-trailer.