15 lut 2015

[90] Let me love You ♥

To ja...
AGAIN

Po raz kolejny jestem tutaj z miłosnym, słodkim zwiastunem, oczywiście wolnym !

Pomyślałam, że mogę połączyć kilka moich ulubionych historii w jednym zwiastunie i powstało kolejne cudo!
Tym razem mam dla Was Arię i Ezrę- uwielbiam ich, poważnie...chociaż dotarłam tylko do 2 sezonu PLL :))
Mam dla Was również Rosie i Alexa! Czy jesteście po obejrzeniu " Love, Rosie " ? Ja wpadłam na ten film dopiero wczoraj! Niewiarygodne, prawda?
A więc od wczoraj są jedną z najpiękniejszych historii jakie kiedykolwiek poznałam ! :))
Mam dla Was na sam koniec Hayley i Elijah!
Och, Elijah i jego piękny uśmiech...jestem mu totalnie oddana ! :D
Lubię tą parę, tak po prostu :))







PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA ZGODNIE Z TEMATYKĄ MIESIĄCA !
DORA...

1 komentarz:

  1. tak się składa, że piszę opowiadanie o PLL ;p
    złożyłam już zamówienie z zakładce :))

    OdpowiedzUsuń

Layout by kass for dark-trailer.