7 sty 2015

[70-72] Love, danger and mystery

Hejka! Tutaj znowu Pauline Styles, której znowu pewnie nikt nie pamięta. Dzisiaj przychodzę do was z aż 3 wolnymi zwiastunami. Miały być 4, ale nie miałam czasu na wykończenie, ale dodam go jeszcze w tym tygodniu. A teraz koniec przynudzania i czas na zwiastuny.


To jest zdecydowanie mój faworyt. Kocham Shay *.*


Ten zwiastun straszliwie mi się podoba. Może nie tak bardzo jak ten pierwszy, ale mi się podoba. I jeszcze Cailin i Barbara ^^


I na koniec mój stary (bo robiłam go chyba tak jakoś przed wakacjami) zwiastun. Dodawałam już z Harrym, ale ten musiałam dodać. Zrobiłam go kiedyś z nudów i się marnował.

Mam nadzieję, że zwiastuny wam się podobają. Czekam na wasze opinie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by kass for dark-trailer.