7 sty 2015

[073 - 076] Heaven couldn't wait for you...

Witam, witam!
Już dodaję notkę w 2015 roku!
Dzisiaj przesyłam wam mnóstwo zwiastunów :D
Dwa pierwsze to zamówienia dla Księżniczki Własnej Bajki!
I chciałabym otrzymywać więcej takich nietypowych zamówień ;)




A teraz wolne zwiastuny:


Piosenka Heaven wspaniałej Beyonce zainspirowała mnie do stworzenia tego zwiastunu.
Jestem z niego bardzo zadowolona, szczególnie z końcówki.
Polecam przeczytać tekst.


A to taki mały filmik do wspaniałej piosenki Maroon 5 - Maps.
Jest dosyć bardzo nietypowy, więc mam nadzieję, że wam się spodoba ;)

Przypominam, że przyjmuję zamówienia! 


2 komentarze:

  1. Zamówienia, które wykonałaś są piękne :-) a wolny zwiatun podoba mi się najbardziej ♥i faktycznie końcówka najlepsza ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem, że nigdy nie zachwycałam się zwiastunami i uważałam, że większość jest beznadziejnie i amatorsko zrobiona, ale ostatnio nie mogłam znaleźć żadnego fajnego bloga do przeczytania i uznałam: A co mi szkoda?! Weszłam na parę zwiastunowi i zaczęłam oglądać co popadnie.
    I tak sobie przeglądałam, a tu "Love, Rosie" i szok. MOJA ULUBIONA KSIĄŻKA MA FF?! Jest to pierwszy zwiastun, który w jakikolwiek sposób mnie urzekł, mimo że połączenia Rosie i Alexa niespecjalnie mi pasuje z 1D, ale to inna kwestia.
    Nie wiem dlaczego konkretnie; może piosenka, może uwielbienie dla książki "Love, Rosie", ale oglądam go czwarty raz i po prostu nie wiedząc czego mogę się spodziewać na blogu, mam ochotę go natychmiast odwiedzić.
    Nie znam się na tym kompletnie, ale jedyne co bym poprawiła (co jest już pewnie niemożliwe, ale tak na przeszłość) to napisy. Są trochę za często i podpisanie raz danej postaci według mnie wystarczyłoby.

    Ostatni jest nawet spoko, ale za długi i znudziło mi się w połowie ;P.

    Tyle ode mnie :D
    Lydia

    OdpowiedzUsuń

Layout by kass for dark-trailer.