20 gru 2014

[052-053] Happy Christmas Everyone!

Święta i Święta!
Z tej okazji przylatuję do was z zwiastunem o świątecznej tematyce :D

Christmas
(wybaczcie, że tylko link, ale blogger jak zwykle mnie kocha :D)

Jeszcze w napływie weny podczas słuchania piosenki Beyonce Jealous, postanowiłam stworzyć zwiastun o takim motywie ;) Mam nadzieję, że się wam spodoba!



Dodatkowo chciałabym, żebyście zerknęli na zwiastun do mojego nowego opowiadania!
(((Skyfallgirl, wiem, że zrobiłaś podobnie i pozwoliłam zrobić to samo, mam nadzieję, że się nie gniewasz :D
P.S Twój zwiastun jest ekstra :D))))


Organizacyjne sprawy, to miałam wykonać zwiastun za Natx dla Little Rabel, ale wybacz mi, nie jestem w stanie go wykonać :( Brałam się za niego kilka razy i kompletnie mi nie wychodzi :( Bardzo cię przepraszam, może któraś z dziewczyn jest w stanie go zrobić.
Dodatkowo zobaczyłam, że zamawiacie zwiastuny u dziewczyn, które są na stażu, a nie można tego robić...Tak pisze w regulaminie, a regulamin rzecz święta :P
Przepraszam, jeżeli któraś ze stażystek jest zła, ale musimy się trzymać zasad ;)
To do następnej notki!

1 komentarz:

Layout by kass for dark-trailer.