1 lis 2014

[019] Hold on We going home .

Witam serdecznie.
Dodaję ten post już jako członkini załogi tego bloga i jestem naprawdę bardzo z tego faktu zadowolona.
Dziękuję Natx za docenienie mojej pracy i obiecuję, że będę się dobrze spisywała !

Mam dla Was zwiastun wolny, w którym główną rolę odgrywa Nina Dobrev.
Wiem, że wiele blogów opowiada o niej jako o wampirzycy ale i o wielu innych jej wcieleniach, dlatego myślę, że może być on trafny.
Ja sama piszę blog, w którym Nina wciela się w Lyrę Parkinson- młodą czarownicę .

Muzyka w tle to cover wykonany przez, w ostatnim czasie bardzo przeze mnie uwielbianego, Maxa Schneidera piosenki HOLD ON WE GOING HOME.


A więc skoro jestem już pełnoprawną członkinią załogi PRZYJMĘ DWA ZAMÓWIENIA NA NAJBLIŻSZY CZAS!

Do napisania,
DORA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by kass for dark-trailer.