12 kwi 2015

[107] Stuck in Love ♥

Cześć i czołem...
Na początek chciałabym zwrócić się do Was z pewną prośbą, a raczej przypomnieniem i odesłaniem Was do naszego regulaminu. Dlaczego?
Ponieważ spotkałam się z pewną niezbyt ciekawą sytuacją, w której zamówiono u mnie zwiastun, a następnie, kiedy chciałam skontaktować się z zamawiającą moje maile pozostały bez odzewu.
Później dopiero zauważyłam, że zamawiająca ma już zwiastun, ale od kogoś innego.
Pisząc kolokwialnie...olała mnie i moją pracę oraz mój czas, który w  to włożyłam.
Byłam wkurzona i nadal jestem...
Wystarczyło napisać, że anuluje zamówienie...
Dlatego zwracam się do każdego, kto u nas zamawia z prośbą abyście szanowali nas i naszą pracę !

A teraz...
Dwa wolne zwiastuny.

Zanim je obejrzycie muszę się Wam pochwalić, że zaczęłam pracować na fragmentach co bardzo ułatwia sprawę i filmy wyglądają o niebo lepiej !




Pierwszy powstał z urywków różnego rodzaju filmów o dziewczynach z TVD i TO ♥ Wielbię je wszystkie !





Drugi to moja ulubiona para z filmu " Stuck in love "
" bez miłości ani słowa " to świetny film opowiadający o różnego rodzaju problemach, warty obejrzenia, poważnie !
No i Lily oraz Logan- cudo ! ♥

A więc...

PRZYJMUJĘ ZAMÓWIENIA !

Do napisania, Dora ♥


1 komentarz:

  1. Idealna kolorystyka *.* Napisy super, muzyka super, para super. Naprawdę polubiłam drugi zwiastun. Co do pierwszego - jak dla mnie te urywii za szybko przelatują. Mimo to ja również uwielbiam go za Pierce i Becce :)

    OdpowiedzUsuń

Layout by kass for dark-trailer.