21 lis 2014

[027] It's Nothing Princess

Witam Wszystkich!
Z góry przepraszam, że notki są tak rzadko ode mnie, ale mam plan zawalony tak bardzo, że nawet z domu nie wychodzę do sklepu po bułki. Szczyt wszystkiego, żeby w szkole 10 godzin siedzieć, później odrabiać lekcje, uczyć się no i zanim się człowiek zorientuje, to już jest noc i trzeba iść spać. Tak więc przepraszam, że zamówienia ode mnie idą tak wolno, ale staram się jak mogę. 
Dzisiaj przybywam ze zwiastunem dla ERROR z bloga It's Nothing Princess.
Zamówienie robiłam 2 miesiące, ale mam nadzieję, że ci się spodoba. Tak szczerze, to mi się bardzo podoba, także no... zostawiam tobie do oceny.
Z PRZYKROŚCIĄ ZAUWAŻYŁAM, ŻE NA TWOIM BLOGU BRAK LINKU/BUTTONU NASZEJ ZWIASTUNOWNI, Z CZEGO JEST MI BARDZO PRZYKRO, PONIEWAŻ NIE ROBIĘ PRACY NA DARMO, ŻEBY KTOŚ IGNOROWAŁ REGULAMIN!!!
PONAD TO NIE ZAOBSERWOWAŁAŚ ZWIASTUNOWNI, TAKŻE PROSZĘ ZRÓB TO JAK NAJSZYBCIEJ I NAJLEPIEJ MNIE POINFORMUJ!!!

Postaram się, żeby zamówienia zostały zrealizowane najpóźniej do świąt. Wybaczcie, ale nie rozerwę się. Jestem tylko człowiekiem, nie maszyną!!!


Zapraszam do komentowania!!!
To wiele dla nas znaczy!
Pozdrawiam!
Natx!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Layout by kass for dark-trailer.